Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Książka

Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376419855
  • Ilość stron: 241
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Małgorzata Duczkowska-Piasecka

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Autorka


Szczegóły: Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Tytuł: Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
Autor: Małgorzata Duczkowska-Piasecka
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419855
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 241
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×