Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne 2013
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne
2013
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2013
- ISBN: 9788302136085
- Oprawa: miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne - Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Szczegóły: Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne - Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Tytuł: Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne
Podtytuł: 2013
Autor: Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Producent: WSiP
ISBN: 9788302136085
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 2013
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Rok produkcji: 2013
Oprawa: miękka