Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Fonfara Krzysztof
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Fonfara Krzysztof
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788320820706
- Ilość stron: 196
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw.
Autor przybliżył w książce:
sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
relacje między firmami,
podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
Szczegóły: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof
Tytuł: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor: Fonfara Krzysztof
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820706
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 196
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.506 kg