Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

,

Książka

Inteligencja analityczna w biznesie
Nowa nauka zwyciężania

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377464663
  • Ilość stron: 242
  • Format: 15.2x22.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Inteligencja analityczna w biznesie - Davenport Thomas H., Harris Jeanne G.

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz.
Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali
Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.
Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.
Jaka jest ich sekretna broń
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.
Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne zostało podkopanych przez globalizację.
Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrahs Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.
Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.


Szczegóły: Inteligencja analityczna w biznesie - Davenport Thomas H., Harris Jeanne G.

Tytuł: Inteligencja analityczna w biznesie
Podtytuł: Nowa nauka zwyciężania
Autor: Davenport Thomas H., Harris Jeanne G.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464663
Tytuł oryginału: Competing on Analytics: The New Science of Winning
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 242
Format: 15.2x22.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.365 kg


Recenzje: Inteligencja analityczna w biznesie - Davenport Thomas H., Harris Jeanne G.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×