Marketing wobec ponowoczesności Monografia
Lotko Aleksander
Marketing wobec ponowoczesności
Monografia
Lotko Aleksander
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375564426
- Ilość stron: 148
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing wobec ponowoczesności - Lotko Aleksander
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.
Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieę zainteresować nią szersze grono odbiorców osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing wobec ponowoczesności - Lotko Aleksander
Tytuł: Marketing wobec ponowoczesności
Podtytuł: Monografia
Autor: Lotko Aleksander
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564426
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg