Marketing wobec ponowoczesności Monografia

Książka

Marketing wobec ponowoczesności
Monografia

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375564426
  • Ilość stron: 148
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing wobec ponowoczesności - Lotko Aleksander

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing wobec ponowoczesności - Lotko Aleksander

Tytuł: Marketing wobec ponowoczesności
Podtytuł: Monografia
Autor: Lotko Aleksander
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564426
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Marketing wobec ponowoczesności - Lotko Aleksander

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×