Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Andrzej Bąk
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Andrzej Bąk
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788325549473
- Ilość stron: 210
- Format: 16.5x23.8cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - Andrzej Bąk
Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze.
Tematyka () pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.
Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. () Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. () Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku.
Dr hab. Jacek Batóg, prof. US
Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - Andrzej Bąk
Tytuł: Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
Autor: Andrzej Bąk
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Metody ilościowe
ISBN: 9788325549473
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 210
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - Andrzej Bąk
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Andrzej Bąk (20)
- Ekspektatywa 1 Słuchawy Projektowanie dla ucha (Fundacja Bęc Zmiana) - Miękka
- Grochów (Czarne) - Kartonowa
- Historia bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce (Difin) - Miękka
- Wałęsa Zdrajca czy bohater? (Fabuła Fraza) - Twarda
- Dojczland. Wyd.2 (Czarne) - Twarda
- Przeszczepianie nerek (PZWL Wydawnictwo Lekarskie) - Twarda
- Kronika miłości Amalii. Wiersze Tomik 1 (Pranahana) - Miękka
- Szef, którego szukamy. (Onepress) - Miękka
- Profesor i Besserwisser (Mamiko) - Miękka ze skrzydełkami
- Wrzeciono Boga Kłosy (Szara Godzina) - Miękka
- blisko z daleka. listy 1970-2003 (Ossolineum) - Miękka
- Rwa kulszowa. Skuteczna pomoc w nagłych przypadkach (Oficyna Wydawnicza ABA) - Miękka
- Wodzowie i katastrofy Łokietek Żółkiewski Kościuszko, Bór-Komorowski, Świerczewski? (Rytm) - Miękka ze skrzydełkami
- Poezja mi wszystko wyjaśniła. Szkice i eseje (Adam Marszałek) - Miękka
- Wojna i dziedzictwo. Historia najnowsza (Biały Kruk) - Twarda
- Gwarki podarki Skrzynia dźwięków pełna / LSW (LSW) - Miękka
- Poradnik leczenia bólu (Rytm) - Miękka ze skrzydełkami
- Znamię błyskawicy (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Niekochalni. Lęk przed bliskością (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- W plątaninie kłamstw (Petrus) -