Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Książka

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363566098
  • Ilość stron: 152
  • Format: 21.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.



Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie tylko produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.



Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.


Szczegóły: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Tytuł: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Autor: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566098
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 152
Format: 21.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.346 kg


Recenzje: Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Grzegorz Kosson (1)