E-komunikacja na rynku usług bankowych Modele, narzędzia, zastosowanie
Tarabasz Anna
E-komunikacja na rynku usług bankowych
Modele, narzędzia, zastosowanie
Tarabasz Anna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375259070
- Ilość stron: 252
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-komunikacja na rynku usług bankowych - Tarabasz Anna
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
Szczegóły: E-komunikacja na rynku usług bankowych - Tarabasz Anna
Tytuł: E-komunikacja na rynku usług bankowych
Podtytuł: Modele, narzędzia, zastosowanie
Autor: Tarabasz Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259070
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 252
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg