Uwieść podświadomość Psychologia reklamy

Książka

Uwieść podświadomość
Psychologia reklamy

  • Wydawnictwo: GWP
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788374894982
  • Ilość stron: 301
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Uwieść podświadomość - Robert Heath

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.


Szczegóły: Uwieść podświadomość - Robert Heath

Tytuł: Uwieść podświadomość
Podtytuł: Psychologia reklamy
Autor: Robert Heath
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374894982
Tytuł oryginału: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Trojnar Justyna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 301
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Uwieść podświadomość - Robert Heath

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: