Zarządzanie w mediach
Tadeusz Kowalski
Zarządzanie w mediach
Tadeusz Kowalski
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326444777
- Ilość stron: 312
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Szczegóły: Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski
Tytuł: Zarządzanie w mediach
Autor: Tadeusz Kowalski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326444777
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Oprawa: Miękka
Recenzje: Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Tadeusz Kowalski (8)
- Sen o niepodległej: Pieśni patriotyczne (Soliton) - miękka
- Rynek i katedra (Nieoczywiste) - Miękka
- Tadeusz Łoposzko (1924-1994). Uczony. Nauczyciel. Człowiek (UMCS) - Koperta
- Szkicowniki Stanisława Wyspiańskiego T.1-2 z.1 (Muzeum Narodowe) -
- Nauka była ich przeznaczeniem (Dom Literatury w Łodzi) - Miękka
- Miejsce Kordegarda 1990-2001 (Zachęta) -
- Atlas hub i innych grzybów nadrzewnych (Multico) - Twarda
- Krzysztof Teodor Toeplitz (Scholar) - Miękka