Cambridge Marketing Handbook: Philosophy

,

Cambridge Marketing Handbook: Philosophy

,

  • Producent: Kogan Page
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9780749470715
  • Ilość stron: 112
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Cambridge Marketing Handbook: Philosophy - Cambridge Marketing College, Charles Nixon

A unique title, Cambridge Marketing Handbook: Philosophy goes back to the foundations of the concept and tries to understand what marketing is and where and how it actually adds value. It looks at the discipline from the consumer's and practitioner's perspective and considers the conundrums and ethical dilemmas that the marketer faces.


Szczegóły: Cambridge Marketing Handbook: Philosophy - Cambridge Marketing College, Charles Nixon

Tytuł: Cambridge Marketing Handbook: Philosophy
Autor: Cambridge Marketing College, Charles Nixon
Producent: Kogan Page
ISBN: 9780749470715
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 112
Oprawa: Twarda


Recenzje: Cambridge Marketing Handbook: Philosophy - Cambridge Marketing College, Charles Nixon

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×