Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326445989
  • Ilość stron: 296
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Po drugie klient - McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.
Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.


Szczegóły: Po drugie klient - McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.

Tytuł: Po drugie klient
Autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326445989
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 296
Oprawa: Twarda


Recenzje: Po drugie klient - McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×