Po drugie klient
McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Po drugie klient
McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326445989
- Ilość stron: 296
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Po drugie klient - McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:
- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.
Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
Szczegóły: Po drugie klient - McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Tytuł: Po drugie klient
Autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326445989
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 296
Oprawa: Twarda