Książka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301174293
  • Ilość stron: 192
  • Format: 16.8x23.8
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing doświadczeń - Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń.
Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży.
W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć.
Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej.
Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.


Szczegóły: Marketing doświadczeń - Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Tytuł: Marketing doświadczeń
Autor: Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301174293
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 192
Format: 16.8x23.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak (1)