Geniusz marketingu
Fisk Peter
Geniusz marketingu
Fisk Peter
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326431159
- Ilość stron: 416
- Format: 17.5x25.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Geniusz marketingu - Fisk Peter
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
stworzyć wyróżniające się marki,
wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Stevea Jobsa, wyobraźni od Philippea Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Szczegóły: Geniusz marketingu - Fisk Peter
Tytuł: Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326431159
Tytuł oryginału: Marketing genius
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mokrzycki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 416
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.75 kg