Geniusz marketingu

Książka

Geniusz marketingu

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788326431159
  • Ilość stron: 416
  • Format: 17.5x25.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Geniusz marketingu - Fisk Peter

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
stworzyć wyróżniające się marki,
wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Stevea Jobsa, wyobraźni od Philippea Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.


Szczegóły: Geniusz marketingu - Fisk Peter

Tytuł: Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326431159
Tytuł oryginału: Marketing genius
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mokrzycki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 416
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.75 kg


Recenzje: Geniusz marketingu - Fisk Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×