Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach

,

Książka

Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326444784
  • Ilość stron: 156
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach - Ambroziak Dariusz,

Anomia pracownicza to zjawisko społeczne polegające na systematycznym występowaniu w grupach pracowniczych nieuczciwych zachowań doprowadzających do wymiernych strat finansowych w organizacji.
Niniejsza książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją traktującą kompleksowo o zjawisku anomii pracowniczej, łączącą solidne, zweryfikowane podstawy naukowe z praktyką biznesową. Jest to praktyczny podręcznik dostarczający kadrze zarządzającej i menedżerom narzędzi przydatnych do rozpoznawania i ograniczania negatywnych skutków anomii pracowniczej.
Zastosowanie przedstawionych tu rekomendacji i użytecznego modelu diagnostycznego pozwoli:
zarządzać ryzykiem anomii pracowniczej,
przywrócić pożądane wartości i normy postępowania wśród zatrudnionych,
podnieść poziom bezpieczeństwa wewnętrznego i ochronić zyski,
zwiększyć przewidywalność zachowań pracowników w organizacji,
podnieść efektywność i poziom zaangażowania pracowników,
zoptymalizować koszty funkcjonowania organizacji.
Cenny zasób praktycznej wiedzy uzupełniają liczne studia przypadków anomii pracowniczej osadzone w polskiej rzeczywistości biznesowej początku XXI wieku.


Szczegóły: Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach - Ambroziak Dariusz,

Tytuł: Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach
Autor: Ambroziak Dariusz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: HR
ISBN: 9788326444784
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 156
Oprawa: Miękka


Recenzje: Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach - Ambroziak Dariusz,

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: