Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

Książka

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326445927
  • Ilość stron: 230
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Levinson Jay Conrad, Gibson Shane

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

- 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
- obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
- 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
- darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
- narzędzia społecznościowe przyszłości,
- i dużo, dużo więcej!


Szczegóły: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Levinson Jay Conrad, Gibson Shane

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Podtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Levinson Jay Conrad, Gibson Shane
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445927
Tytuł oryginału: Guerrilla social media marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Grala-Kowalska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.343 kg


Recenzje: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Levinson Jay Conrad, Gibson Shane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: