Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce Przypadek Platformy Obywatelskiej
Barbara Brodzińska-Mirowska
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej
Barbara Brodzińska-Mirowska
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788323128984
- Ilość stron: 312
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska
?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując ? marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze ? przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
Szczegóły: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska
Tytuł: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Podtytuł: Przypadek Platformy Obywatelskiej
Autor: Barbara Brodzińska-Mirowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323128984
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg