Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce Przypadek Platformy Obywatelskiej

Książka

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788323128984
  • Ilość stron: 312
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska

?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując ? marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze ? przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego


Szczegóły: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska

Tytuł: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Podtytuł: Przypadek Platformy Obywatelskiej
Autor: Barbara Brodzińska-Mirowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323128984
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 312
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×