Google Analytics dla marketingowców
Zastrożna Martyna
Google Analytics dla marketingowców
Zastrożna Martyna
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324681006
- Ilość stron: 176
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Google Analytics dla marketingowców - Zastrożna Martyna
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy
W świecie tradycyjnego, offlineowego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Szczegóły: Google Analytics dla marketingowców - Zastrożna Martyna
Tytuł: Google Analytics dla marketingowców
Autor: Zastrożna Martyna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324681006
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 176
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg