Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Seth Godin
Marketing za przyzwoleniem
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Seth Godin
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788324656448
- Ilość stron: 232
- Format: 14.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin
Prosimy nie przeszkadzać!
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie, nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych.
Szczegóły: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin
Tytuł: Marketing za przyzwoleniem
Podtytuł: Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656448
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.29 kg
Recenzje: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Seth Godin (14)
- The Personal MBA (Penguin Books) - Miękka
- This is Marketing (Portfolio Penguin) - Miękka ze skrzydełkami
- To jest marketing! (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- IQ Wzrostu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Slajd:ologia (Helion) - Miękka
- Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie zawodowe (Studio Emka) - broszurowa
- Indywidualny program MBA. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- The Practice (Penguin Books) - Miękka ze skrzydełkami
- The Dip (Piatkus) - Miękka
- Linchpin (Piatkus) - Miękka
- The Song of Significance (Penguin Books) - Miękka
- Unapologetically You (Penguin Books) - Miękka
- Ideaflow (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami