Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Książka

Marketing za przyzwoleniem
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788324656448
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie, nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych.


Szczegóły: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem
Podtytuł: Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656448
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Marketing za przyzwoleniem - Seth Godin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: