Zarządzanie kryzysem w social media
Czaplicka Monika
Zarządzanie kryzysem w social media
Czaplicka Monika
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324680313
- Ilość stron: 288
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie kryzysem w social media - Czaplicka Monika
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!
Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok
Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Szczegóły: Zarządzanie kryzysem w social media - Czaplicka Monika
Tytuł: Zarządzanie kryzysem w social media
Autor: Czaplicka Monika
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324680313
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 288
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg