E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka

E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788301174491
  • Ilość stron: 464
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-marketing

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:
dlaczego Content is The King
czym jest marketing 3.0
dokąd zmierzają social media
dlaczego less is more
jak dbać o klienta w sieci
o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.


Szczegóły: E-marketing

Tytuł: E-marketing
Podtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301174491
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 464
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.03 kg
Redakcja: Królewski Jarosław, Sala Paweł


Recenzje: E-marketing

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×