Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Książka

Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

  • Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
  • Rok wydania: 2002
  • ISBN: 8388164503
  • Ilość stron: 689
  • Format: 17x25cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 67,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 67,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Wraz z rosnącą złożonością życia oraz rosnącym poczuciem bezsilności i izolacji, pokładający ufność w nauce człowiek przestał być istotą racjonalną i niezależną. Utracił odwagę samodzielnego myślenia oraz umiejętność podejmowania decyzji. Postanowił zamienić "niepewną pewność" racjonalnej myśli na "pewność absolutną" opartą na przewidywalności. Taką pewność gwarantują pozwalające na przewidywanie komputery. Człowiek uważa, iż ciągle pozostaje wolny, bo może zaakceptować bądź odrzucić wyniki komputerowych prognoz. W rzeczywistości jednak ma tyle mniej więcej wolności co pobożny chrześcijan chcący postępować w


Szczegóły: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Tytuł: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Kod paskowy: 9788388164897
ISBN: 8388164503
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 689
Format: 17x25cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.24 kg


Recenzje: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×