Nowe media i wyzwania współczesności

Książka

Nowe media i wyzwania współczesności

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377808146
  • Ilość stron: 370
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media i wyzwania współczesności

Jak opisać nowe media Jakie pociągają za sobą skutki Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji Czym różni się życie w cyfrowym świecie od życia analogowego Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie Czy będziemy mieli smartpieniądze i smartpartnerów w Smart Life (Ile smartprzedmiotów jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć!) Co będzie po Facebooku Jak długo jeszcze będziemy ćwierkać na Twitterze Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli
Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.
Marek Sokołowski


Szczegóły: Nowe media i wyzwania współczesności

Tytuł: Nowe media i wyzwania współczesności
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377808146
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 370
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg


Recenzje: Nowe media i wyzwania współczesności

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×