Książka
  • Wydawnictwo: Harmonia
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788377440537
  • Ilość stron: 174
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu poprawy efektywności funkcjonowania.

Ze Wstępu


Szczegóły: Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner

Tytuł: Psychologia coachingu biznesowego
Autor: Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: PSYCHOLOGIA BIZNESU
ISBN: 9788377440537
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 174
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.338 kg


Recenzje: Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×