Psychologia coachingu biznesowego
Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Psychologia coachingu biznesowego
Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
- Wydawnictwo: Harmonia
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788377440537
- Ilość stron: 174
- Format: 14.5x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu poprawy efektywności funkcjonowania.
Ze Wstępu
Szczegóły: Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Tytuł: Psychologia coachingu biznesowego
Autor: Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: PSYCHOLOGIA BIZNESU
ISBN: 9788377440537
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 174
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.338 kg