Nowe media Wyzwania i ograniczenia

Książka

Nowe media
Wyzwania i ograniczenia

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375454758
  • Ilość stron: 246
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media

Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski


Szczegóły: Nowe media

Tytuł: Nowe media
Podtytuł: Wyzwania i ograniczenia
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375454758
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Nowe media

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: