Zarządzanie ochroną marki
Penelope N. Post, Richard S. Post
Zarządzanie ochroną marki
Penelope N. Post, Richard S. Post
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326431630
- Ilość stron: 332
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie ochroną marki - Penelope N. Post, Richard S. Post
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.
Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Szczegóły: Zarządzanie ochroną marki - Penelope N. Post, Richard S. Post
Tytuł: Zarządzanie ochroną marki
Autor: Penelope N. Post, Richard S. Post
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431630
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 332
Oprawa: Miękka