Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Ewa Migaczewska
Imperatyw zysku?
O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Ewa Migaczewska
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788364275241
- Ilość stron: 266
- Format: 23.0x16.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska
Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.
Z recenzji prof. Mariana Niezgody
Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.
Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
Szczegóły: Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska
Tytuł: Imperatyw zysku?
Podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Autor: Ewa Migaczewska
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788364275241
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 266
Format: 23.0x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg