Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach

Książka

Imperatyw zysku?
O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788364275241
  • Ilość stron: 266
  • Format: 23.0x16.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska

Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.

Z recenzji prof. Mariana Niezgody

Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.

Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta


Szczegóły: Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska

Tytuł: Imperatyw zysku?
Podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Autor: Ewa Migaczewska
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788364275241
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 266
Format: 23.0x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Imperatyw zysku? - Ewa Migaczewska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×