Przez innowację do wzrostu Jak wprowadzić innowację przełomową
Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
Przez innowację do wzrostu
Jak wprowadzić innowację przełomową
Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326431791
- Ilość stron: 300
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Przez innowację do wzrostu - Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenie, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe projekty i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia. Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi:
- dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,
- opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,
- zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów,
- tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
Szczegóły: Przez innowację do wzrostu - Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
Tytuł: Przez innowację do wzrostu
Podtytuł: Jak wprowadzić innowację przełomową
Autor: Altman Edward I., Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326431791
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 300
Oprawa: Miękka