Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją

,

Książka

Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788326431760
  • Ilość stron: 236
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.
Odpowiadają przy tym na pytania:
- Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
- Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
- Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
- Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów

Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.


Szczegóły: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul

Tytuł: Markowa obsługa klientów
Podtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Barlow Janelle, Steward Paul
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
ISBN: 9788326431760
Tłumacz: Stelmach Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 236
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×