Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Barlow Janelle, Steward Paul
Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Barlow Janelle, Steward Paul
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326431760
- Ilość stron: 236
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.
Odpowiadają przy tym na pytania:
- Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
- Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
- Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
- Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Szczegóły: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul
Tytuł: Markowa obsługa klientów
Podtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Barlow Janelle, Steward Paul
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
ISBN: 9788326431760
Tłumacz: Stelmach Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 236
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg