Międzynarodowy biznes turystyczny
Dąbrowska Barbara Jolanta
Międzynarodowy biznes turystyczny
Dąbrowska Barbara Jolanta
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788320821437
- Ilość stron: 178
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Międzynarodowy biznes turystyczny - Dąbrowska Barbara Jolanta
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce.
Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
Książka będzie cenną pomocą dla wykładowców oraz studentów uczelni i kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem.
Szczegóły: Międzynarodowy biznes turystyczny - Dąbrowska Barbara Jolanta
Tytuł: Międzynarodowy biznes turystyczny
Autor: Dąbrowska Barbara Jolanta
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821437
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 178
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg