Geniusz konsumenta Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Książka

Geniusz konsumenta
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326431623
  • Ilość stron: 368
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:

Jak zdobyć lojalnych klientów
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek

Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.


Szczegóły: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Tytuł: Geniusz konsumenta
Podtytuł: Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431623
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 368
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.77 kg


Recenzje: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: