WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki

Książka

WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki - Wójcik Magdalena

Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.

Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.
Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK


Szczegóły: WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki - Wójcik Magdalena

Tytuł: WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki
Autor: Wójcik Magdalena
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323336204
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 238
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.374 kg


Recenzje: WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki - Wójcik Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: