PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie

Książka

PRo-MOC-ja
Reklama i public relations w małej firmie

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788324683369
  • Ilość stron: 168
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: PRo-MOC-ja - Pietraszek Marcin

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.


Szczegóły: PRo-MOC-ja - Pietraszek Marcin

Tytuł: PRo-MOC-ja
Podtytuł: Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Pietraszek Marcin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324683369
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: PRo-MOC-ja - Pietraszek Marcin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: