PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie
Pietraszek Marcin
PRo-MOC-ja
Reklama i public relations w małej firmie
Pietraszek Marcin
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324683369
- Ilość stron: 168
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: PRo-MOC-ja - Pietraszek Marcin
Wypromuj się albo zgiń!
Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Szczegóły: PRo-MOC-ja - Pietraszek Marcin
Tytuł: PRo-MOC-ja
Podtytuł: Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Pietraszek Marcin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324683369
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg