Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce 1991-2011

Książka

Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce
1991-2011

  • Wydawnictwo: Duet
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788362558742
  • Ilość stron: 380
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce - Olszyk Sabina

Problematyka wyborcza bardzo często "gości" we współczesnym przekazie medialnym. Równie często "okraszona" jest wypowiedziami tzw. eskpertów.
Niestety, z reguły osoby te nie zajmują się tą problematyką naukowo i nie mają dorobku w tym zakresie. W Polsce w dalszym ciągu brakuje dogłębnych analiz dotyczących kwestii wyborczych. Często prace z tego zakresu mają jedynie walory deskrypcyjne i nie mają właściwego osadzenia metodologiczno-teoretycznego.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Arkadiusza Żukowskiego


Szczegóły: Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce - Olszyk Sabina

Tytuł: Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce
Podtytuł: 1991-2011
Autor: Olszyk Sabina
Wydawnictwo: Duet
ISBN: 9788362558742
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 380
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg


Recenzje: Stereotyp wroga w walce wyborczej w Polsce - Olszyk Sabina

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×