Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Książka

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788377808313
  • Ilość stron: 128
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.


Szczegóły: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena

Tytuł: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor: Grabowska Magdalena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377808313
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 128
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg


Recenzje: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: