Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Grabowska Magdalena
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Grabowska Magdalena
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788377808313
- Ilość stron: 128
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
Producent:
Wydawnictwo Adam Marszałek
ul. Lubicka 44
87-100 Toruń (PL)
tel: +48 56 664 22 35
email: [email protected]
Szczegóły: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena
Tytuł: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor: Grabowska Magdalena
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377808313
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 128
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg
Recenzje: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Grabowska Magdalena (11)
- Kobieta w wielkim mieście (WAM) -
- Poezje wybrane Alicja Patey-Grabowska (Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza) - twarda
- Peron literacki dla Ani (KryWaj) - Miękka
- Spacerujący z książkami (Marginesy) - Twarda
- Białe noce (Papierowy Motyl) - Miękka
- Doktórka od familoków (W.A.B.) - miękka ze skrzydełkami
- Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta (Universitas) - Miękka ze skrzydełkami
- Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw (CeDeWu) - Miękka
- Matki i córki (Marginesy) - Miękka ze skrzydełkami
- Bułgaria. Złoto i rakija (Poznańskie) - Twarda
- Płatki pąsowych róż (Replika) - Miękka