Media a czytelnicy Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
Antczak Mariola, Brzuska-Kępa Alina, Walczak-Niewiadomska Agata
Media a czytelnicy
Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
Antczak Mariola, Brzuska-Kępa Alina, Walczak-Niewiadomska Agata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375259902
- Ilość stron: 432
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,90 PLN
Opis: Media a czytelnicy - Antczak Mariola, Brzuska-Kępa Alina, Walczak-Niewiadomska Agata
Media i ich społeczna recepcja, czytanie jako czynność będąca przejawem praktyk społecznościowych, promocja sztuki słowa w dobie ekspansji kultury audiowizualnej - oto najważniejsze punkty odniesienia dla uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży, które zostały podjęte w niniejszej książce.
Ze wstępu
Szczegóły: Media a czytelnicy - Antczak Mariola, Brzuska-Kępa Alina, Walczak-Niewiadomska Agata
Tytuł: Media a czytelnicy
Podtytuł: Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
Autor: Antczak Mariola, Brzuska-Kępa Alina, Walczak-Niewiadomska Agata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259902
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 432
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg