MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH

,

Książka

MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH

,

  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788374881814
  • Ilość stron: 272
  • Format: 23.8 x 16.5 cm
  • Oprawa: Broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 58,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH - LESZEK GRACZ,IZABELA OSTROWSKA

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.


Szczegóły: MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH - LESZEK GRACZ,IZABELA OSTROWSKA

Tytuł: MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH
Autor: LESZEK GRACZ, IZABELA OSTROWSKA
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881814
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 272
Format: 23.8 x 16.5 cm
Oprawa: Broszurowa


Recenzje: MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH - LESZEK GRACZ,IZABELA OSTROWSKA

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: