Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
Metoda Lean Analytics
Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324678594
- Ilość stron: 400
- Format: 15.7x23.5
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metoda Lean Analytics - Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
Okiełznane dane
Jesteś przedsiębiorcą Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Szczegóły: Metoda Lean Analytics - Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
Tytuł: Metoda Lean Analytics
Podtytuł: Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324678594
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 400
Format: 15.7x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg