English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
English for Promotion
Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375613254
- Ilość stron: 168
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: English for Promotion - Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
marka i jej znaczenie dla promocji,
sposoby i metody komunikacji z klientem,
interesariusze i ich wpływ na promocję,
reklama,
różne formy sprzedaży,
promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
komunikacja promocyjna w internecie,
etyka i odpowiedzialność w promocji.
Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Szczegóły: English for Promotion - Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Tytuł: English for Promotion
Podtytuł: Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
Autor: Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613254
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka