Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Erica Sadun, Steve Sande
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Erica Sadun, Steve Sande
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324683277
- Ilość stron: 240
- Format: 13.8x20.8
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie - Erica Sadun, Steve Sande
Reklama dźwignią sukcesu!
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
poznasz reklamowe know-how
skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
zdobędziesz klientów
Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!
Szczegóły: Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie - Erica Sadun, Steve Sande
Tytuł: Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324683277
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Najman Marta
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 240
Format: 13.8x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg