Psychologia konsumenta
Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Psychologia konsumenta
Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788301175399
- Ilość stron: 460
- Format: 16.8x23.8cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda