Psychologia konsumenta

,

Książka

Psychologia konsumenta

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788301175399
  • Ilość stron: 460
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 74,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 74,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.


Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: