Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Książka

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2001
  • ISBN: 8385428348
  • Ilość stron: 272
  • Format: 14.4x20.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 20,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 20,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.


Szczegóły: Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz

Tytuł: Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Autor: Sztucki Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
Kod paskowy: 9788385428343
ISBN: 8385428348
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 272
Format: 14.4x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg


Recenzje: Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×