Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Sztucki Tadeusz
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Sztucki Tadeusz
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 8385428348
- Ilość stron: 272
- Format: 14.4x20.4
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Szczegóły: Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz
Tytuł: Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Autor: Sztucki Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
Kod paskowy: 9788385428343
ISBN: 8385428348
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 272
Format: 14.4x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg