Technologie mobilne w marketingu
Andrzej Sznajder
Technologie mobilne w marketingu
Andrzej Sznajder
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326432125
- Ilość stron: 232
- Format: 17.5x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.
Autor szczegółowo omawia:
- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Szczegóły: Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder
Tytuł: Technologie mobilne w marketingu
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326432125
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.555 kg