Technologie mobilne w marketingu

Książka

Technologie mobilne w marketingu

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326432125
  • Ilość stron: 232
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:
- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.


Szczegóły: Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder

Tytuł: Technologie mobilne w marketingu
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326432125
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: