Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Książka

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

  • Wydawnictwo: Duet
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788362558971
  • Ilość stron: 482
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też żywym dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. []
Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski


Szczegóły: Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Tytuł: Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Wydawnictwo: Duet
ISBN: 9788362558971
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 482
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×