E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375565454
- Ilość stron: 180
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
34,00 PLN
Opis: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.
Szczegóły: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Tytuł: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565454
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka