E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

, ,

Książka

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375565454
  • Ilość stron: 180
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.


Szczegóły: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Tytuł: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565454
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola (1)