Behawioralne finanse przedsiębiorstw Podstawowe podejścia i koncepcje
Jerzy Gajdka
Behawioralne finanse przedsiębiorstw
Podstawowe podejścia i koncepcje
Jerzy Gajdka
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375259575
- Ilość stron: 225
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Behawioralne finanse przedsiębiorstw - Jerzy Gajdka
Jedna z największych zmian, jaka zaszła w ramach rozwoju nauki o finansach na przełomie XX i XXI wieku, polega na wzroście zainteresowania finansami behawioralnymi. Ten obszar badawczy, wiążący ze sobą wiedzę przede wszystkim z zakresu finansów i psychologii, zyskał na znaczeniu w całym świecie, stanowiąc wyzwanie dla dominującej dotychczas neoklasycznej teorii finansów.
W pracy dokonano przeglądu uwarunkowań, które wpływają na zarządzanie finansami przedsiębiorstw w podstawowych grupach decyzji podejmowanych w spółce, począwszy od decyzji o budżetowaniu inwestycji, poprzez finansowanie i politykę dywidendy aż do zarządzania kapitałem obrotowym.
Szczegóły: Behawioralne finanse przedsiębiorstw - Jerzy Gajdka
Tytuł: Behawioralne finanse przedsiębiorstw
Podtytuł: Podstawowe podejścia i koncepcje
Autor: Jerzy Gajdka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259575
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 225
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje: Behawioralne finanse przedsiębiorstw - Jerzy Gajdka
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Jerzy Gajdka (20)
- Teoria gier (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Geny (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Terroryzm (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Sztuka nowoczesna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Literatura francuska (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Humor (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Piękno (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Science fiction (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Reklama (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Nauka i religia (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Islam (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Reformacja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Sztuczna inteligencja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Teatr (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- USA Europa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Depresja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - miękka ze skrzydełkami
- Etyka medyczna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - miękka ze skrzydełkami
- Neuronauka poznawcza (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Starzenie się (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Ewolucja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka ze skrzydełkami