Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375566345
- Ilość stron: 192
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Tytuł: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Podtytuł: Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566345
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg