Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Książka

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375566345
  • Ilość stron: 192
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Tytuł: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Podtytuł: Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566345
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×