Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne 2013
Adam Stefański
Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
2013
Adam Stefański
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2014
- ISBN: 9788302146954
- Ilość stron: 200
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne - Adam Stefański
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
Szczegóły: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne - Adam Stefański
Tytuł: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
Podtytuł: 2013
Autor: Adam Stefański
Producent: WSiP
ISBN: 9788302146954
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 2013
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg