Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Marketing polityczny
w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
- Wydawnictwo: Duet
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788389706218
- Ilość stron: 482
- Format: 15.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też żywym dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. []
Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego
Szczegóły: Marketing polityczny
Tytuł: Marketing polityczny
Podtytuł: w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Wydawnictwo: Duet
ISBN: 9788389706218
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 482
Format: 15.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg