Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji
Całożyciowe uczenie się
jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788323226901
- Ilość stron: 480
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Całożyciowe uczenie się
Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia ważne dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej ? będącej niezwykle istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, ale przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch autorów o różnych zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Część pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnych koncepcji badawczych. Druga ? dotyczy specyficznej ?przestrzeni?, jaką jest uniwersytet, który w wielu swoich wymiarach jest przecież ?terytorium? edukacji całożyciowej. Kolejna część łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
Szczegóły: Całożyciowe uczenie się
Tytuł: Całożyciowe uczenie się
Podtytuł: jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323226901
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 480
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.84 kg
Redakcja: Solarczyk-Ambrozik Ewa